200 milliós példányszám: megjelent az új IKEA katalógus 2018
Mint örökös IKEA-rajongó, minden évben úgy várom az új katalógust, mint a gyerekek a Mikulást, vagy a húsvéti nyuszit.
Az IKEA katalógusa számomra nem pusztán egy termékeket felsorakoztató újság, több annál: egy lakberendezési ötletadó lap, ahol a berendezett helyiségekben megjelenik a tökéletlenség is, de még ez a kis rendetlenség is jól áll ezeknek az enteriőröknek. (Mert hát rendetlenkedni is tudni kell.)
Nos, idén is már alig tudtam kivárni, hogy a kezemben tarthassam és belelapozhassak az új katalógusba, mert nekem mégis úgy az igazi.
Tegnap aztán el is jött a nagy alkalom, az IKEA 2018-as katalógusának bemutatója, ahol megtudhattuk, hogy az idei katalógus álmaink nappaliját hozza el nekünk. És hogy ez tényleg a mi álmunk legyen, a példákat a mindennapokból nyerték, ráadásul felmérést is végeztek, melynek középpontjában a nappali áll.
A svéd lakberendezési vállalat arra is kíváncsi volt, hogy mivel töltik szabad óráikat az emberek. Ebből a kutatásból az derül ki, hogy a magyarok nagy része a kényelemben hisz, ha hazamegy melegítőt ölt, és számítógépezéssel, internetezéssel piheni ki a hosszú nap fáradalmait.
Az új IKEA katalógus arra biztat bennünket, hogy hozzunk ki többet az otthonunkból: „A jó nappali teret enged a hobbijainknak, ötleteinknek, kreativitásunknak – mindannak, ami mi magunk vagyunk.”
Szóval a nappali legyen egyben játszósarok, hobbiszoba, edzőterem is, vagyis az aktív pihenés része.
Az új katalógus mottója: Teremts otthont mindannak, ami Te vagy!
Pssszt, megsúgom nektek!
A sajtótájékoztatón megtudtam, hogy az IKEA kék FRAKTA táskája új külsőt kap. A pöttyöset már megismertükSoroksáron, de dizájnerek terveztek még további új „ruhát”.
Nemrégiben beszélgettünk a húgommal, akik új bútort vettek, és azt mondta, annyira imádja ezt az illatot, milyen jó lenne egy ilyen illatosító, hogy mindig új bútortól illatozna a lakás. Nekem, mint vegyésznek, ki is adta ezt házi feladatként. Nos, bevallom, még nem kezdtem hozzá a házi feladathoz, na, de az IKEA….
Mert képzeljétek, lesz az IKEA-nak saját (limitáltan elérhető) illata a BYREDO márkával közös munka nyomán! Abban azért biztos vagyok, hogy nem újbútor-illat lesz.
Szintén limitált lesz az OMEDELBAR kollekció, melynek tervezésében Madonna, Lady Gaga és Beyoncé stylistja is részt vett Rolf és Mette Hay mellett.
A katalógus tele van újdonságokkal:
Új külsőt kap a román falusi hagyományokat megidéző, kézzel készült STRANDMON fotel, és bemutatkozik a hordozható VUKU gardrób is, ez utóbbi az albérletben lakók és költözők nagy örömére.
Az IKEA sajtótájékoztatók mindig tartogatnak valami kreatív meglepetést, így idén az interaktív lakásbemutató, színészjáték, és DJ mellett elkészíthettük a saját IKEA katalógus borítónkat. Íme a mienk. De mielőtt ilyen példányokat keresnétek az IKEA-ban, elárulom, hogy ebből persze csak ez az egy darab készült. 🙂
Nos, biztosan te is várod már a katalógust:
ami 2017. szeptember 7-től elérhető az IKEA áruházak vevőszolgálatán, 2017. augusztus 24-től online is lapozható a www.IKEA.hu weboldalon, továbbá ettől a naptól letölthető az IKEA-katalógusalkalmazás Android és IOS készülékekre is.
Kérdésem: Mit csinálsz leggyakrabban a nappaliban?
Fotók: IKEA.com
Szép napot!
Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm, ha megosztod másokkal is. Köszönöm, hogy meglátogattál, térj be máskor is, érdekes inspirációkkal, egyszerű receptekkel, könnyen kivitelezhető ötletekkel várlak. ♡
A blog Facebook oldalához ide kattintva csatlakozhatsz.